Siinomyy91 bugün tam üçüncü ayımız , ve sizin gibiyim , salatalık çubuk kraker ve yoğurt harici hiç birşey halen yiyemiyorum. İnanılmaz midem yanıyor herşeye midem bulanıyor hiç bir yere gidemiyorum koku hassasiyetim inanılmaz yoğun Kış günü kapı cam açık , eşimle uyumuyorum o derece bulanıyorum , bişey yiyemediğim için halsizlik yoğun , su bile midemi bulandırıyor. umarım siz uzun süre yaşamazsınız . İnşaAllah bu dokuz ay sürmez çok zormuş . Size şöyle bir tavsiye verebilirim , başınızı yüksek bir yere koyarak uyumaya çalışın , baş alçakta kaldıkça mide daha çok yanıyor yani ben böyle deneyimledim sizde bir deneyin , üç aydan sonra geçer diyor herkes buna çok inanmak istiyorum Üçüncü ayımız bakalım geçecek mi 🤷🏻♀️