Kızlar 30 haftalık hamileyim son birkaç gündür geceleri mide bulantısı nefes darlığı uyku problemi yaşıyordum. Bu gün şans eseri kayınvalideme uğradık. Öğlen kötüyüm demişti bana sonra tansiyonunu ölçmüş 13-7 çıkmış anlatıyordu eşimde kendi tansiyonunu ölçtü o ara sonra bende ölçeyim dedim 9-5 çıktı tansiyonum çok şaşırdılar herkes ölçüyor 12-8 yada 11-7 çıkıyor bi hata da yok. Şimdi evime geldim sanki gözüm kararıyor gibi ölçüyorum tansiyonumu 10-6 hastahanelik bir durum mudur bu ?