Arkadaşlar evlendikten sonra 1 sene ilişkiye giremedim canım acıyacak korkusu yüzünden bir şekilde tedaviyle başardım ama hala ilişkiye girerken canım acır korkarım.. Çok özür dileyerek parmağımı bile vajinamın içine sokamam hayali bile beni korkutuyor.. Bu yüzden fitil bile kullanamadım zamanında. 25 haftalığım ve normal doğumdan çok korkuyorum. Sizce yapabilir miyim? Ya da hiç psikolojimi riske atmayıp sezeryana mı yönelmeli miyim?