Mom545441 Ben aşı olmuştum o yüzden mi olmuyor gebelik diye düşünmeden edemiyorum çok cahilce ama napim acabalar var
Reyhan35 Mom545441 alakası yok canım ben aşı olduktan 1 ay sonra hamile kaldım kendini bu şekilde üzme rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah 🙏
SekerDehasi Mom545441 Oyle düşünme . Kizim suan 7 aylik hamilelik surecinde korktugum icin asi olmadm . Dogum yaptım asilarimi oldum 2 ay sonra yine hamile olduğumu ogrendim . Aşıyla alakali bi durum degil . Tamamen piskolojik
Ebbruc Mom545441 aşıyla alakalı değil canım bence tamamen düşünüp stres yapmandan kaynaklı, aşı olduktan sonra hamile olduğunu öğrenen insanların çok fazla yazısı var postlarda
Mom545441 Reyhan35 inşallah canım bekliyorum 1 gün sonra bat günü inşallah tutmuşturda etkilemiyor aşı demek bi de bi doktordan duydum YouTube de
DnzDrn Ben 2 dozuda sinovac olmuştum. Hatta 2. aşımı olduktan 1 hafta sonra meraktan reglim bile geçmemişken bakmıştım hamileydim.
litfenama Mom545441 temmuzda 2. dozumu oldum. Ekim ayında hamile kaldım. Aşı karşıtları bilimsellikten uzak ve cahilce düşüncelerle böyle insanları strese sokuyorlar işte.
Mom545441 litfenama evet ya ben oldum işte kısırlık yapıyor yok böyle yok şöyle en son bi doktor video atmış dinledim resmen bu olumsuz şeyleri konuşmuş kısırlık yapıyor diye doktorlarda böyleyse biz napalım neye inanalım güvenelim
kuzeymomsss Mom545441 alakası yok bence, 26 temmuzda aşı oldum 2 Eylül de hamile olduğumu öğrendim. Rabbim en kısa sürede sana da nasip etsin inşallah canım 🤲🏻🌸
kuzeymomsss Mom545441 ne demek kuşkularınız geçtiyse ne mutlu hiç kafaya takmayın rabbim en kısa sürede yüzünüzü güldürsün inşallah ❤️
Hzlkaya Mom545441 alakası yok ilk aşıdan sonra hamile kalmışım ikinciyi olduğumda hamileymişim. 🤷🏻♀️
Mom545441 Hzlkaya 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥰 rahatlıyorum postun altındakileri okudukça içimi sıkan bir şeydi gerçekten
kucukcivcivim Mom545441 alakası yok ben düğünden önce doktora gittim. Polikistik over var, o yüzden gebelik zor olur dedi. Ona güvenerek korunmaya pek dikkat etmedim. Hamile kaldım ilk aydan. 2 aşımı da olmuştum. Geçenlerde 3. de oldum.
Mom545441 kucukcivcivim polikistik over gebeliğe engel değil ki sadece geç adet oluyorsun yumurta takibiyle gebe kalmak mümkün gerisi allahın bileceği bir durum takdiri ilahi bak bende sorun yok olmuyor her denemede adet oldum 😞
Hzlkaya Mom545441 ovulasyon testi denediniz mi kızımda hep uygulamaya göre denemiştim ama ovulasyon testi yaptım bi ay günler farklıymış o ay hamile kaldım