Betulmtn Asilama 15. Gunumdu. Az once erken gebelik testi yaptim. Negatif 😢 Ama belirtilerim d3 devam ediyor. Bel agrisi goguslerde sizlama bas agrisi uyku hali. Normalde yuzde 99 yaziyor kutuda ama yanilma payi olabilir mi ? Boyle bisey yasayan var mi?
FKHA Betulmtn benim de erken gebelik testim de net olarak negatif çıkmıştı silik bile değildi. 5 6 gün sonrasında normal gebelik testi yaptım silik çıktı 10. Haftaya giriyoruz 😊
hunilimom Betulmtn benim de aynı oldu yaa erken gebelik testi yaptım negatif 3 gün sonra yaptım 5 TL testten aldım hemen kop koyu çizgi çıktı yanılma oluyor
Sevilayozdemir Betulmtn bence direkt kan vermen daha iyi olur gibi geldi inşallah vardır dualarım seninle ☺️ Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin hepimize 🤲
[silindi] Betulmtn benimde erken gebelik testi negatif çıktı adete 4 gün kala yapmama rağmen, 1 gün gecikti test verdiydim pozitif çıktık
Yesmcelk Bazen oluyor çünkü ben yaptım negatif çıktı beta yüksek çıktı bir kaç gün sonra gidip kan ver bence
Bebekistiyorum000 Yesmcelk bende dün test yaptım silik çizgi bugun yaptım yok ve yarında adet olmam lazım birsey sormak istiyorum 8 gün önce kan verdim hamilelik belirtilerim vardı ve sonuç negatifti varsada çıkmayabilir mi o zaman
Betulmtn hunilimom hadi yaa. Ben de güvenilir diye bir sürü para verdim. Ama sonuc pozitif olsun da artik onemi yok 🤲
Betulmtn FKHA ya ben asilama yaptirdigim icin neye gore hareket edeceğimi bilmedim. Aslimda adet tarihim 16 ocak ama asilamada 14. Gun test yapiliyor
FKHA Betulmtn onu bilmiyorum ama normal test bile daha doğru bence erken gebelik testi yanlış çıkan çok kişi duydum 😊
Bebekistiyorum000 Meldaa55 benimde adetim yarın normalde dün yaptım silik ciZgi bu sabah negatif anne olmayı çok istiyorum