Defne2018 Arkadaşlar inşallah anlatabilirim covid oldugunuzu nasıl anladiniz evde tahlil yapmadan hastaneye gitmeden nasıl bi belirtiler vardı sizlerde
Ayaz2016alya2022 Defne2018 benim ayaklarım tutmuyordu bide insan gıcık kaparsa bogazı kaşınır benimde birden bire öyle oldu sonra evde hızlı test yaptık hiç beklemiyordum bir baktık corona bide halsizlik iştahsızlık koku alamazsın
Ezgiduru Defne2018 basta bogaz agrisi oldu sonra kulak agrisi kulak tikandi bi tanesi ama tamamen. Sonra sıtma tuttu atesim 38.3 e falan çıktı. Ates olunca hemen test yaptırdım. Ve farkettim ki koku da almiyorum. Yani aslinda normal grip gibiydim ama koku hiç yoktu
adsmom Defne2018 sırtım ve özellikle el parmaklarım çok ağrımıştı. Sonra ateşlenince emin oldum. 14. Günümdeyim hala pozitif maalesef 🥲
berram41 3 gundur karantinadayız ilk oksuruk grıp ve sırt agrısı ile basladı sonra esim test verdı pozitif cıktı sonra benden de aldılar benımde pozitif cıktı 30 haftalık hamıleyım bıde :(
Defne2018 berram41 bende 31 haftalıgı canım korkuyırum ya dün hastaneye gitmiştim halbu ki kızım burun akıntısı ve hapşırık var bende ise her yerim agrıyodu özellikle belim çok agrıyo ilaç falan kullanıyomusunuz
Defne2018 Ayaz2016alya2022 koku almada sıkıntı yok şimdilik canım sanki nazar deger heryerin kırulıp dökülür öyleyim şuan ilaç falan kullanıyomusunuz
Terazi90 Benimde grip gibi başladı üşüme grip sırt ağrısı bir hafta sonra pozitif çıktım çok şükür negatife döndüm ama öksürük çok fazla😞 sırtım kaburgalarım ağrıyo kuru öksürükten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Terazi90 Defne2018 yok hayır bitkisel şeyler tahlil verdim doktorum ona göre verebilir ilaç diye düşünüyorum ,🤦🏻♀️
Defne2018 Terazi90 test vermedim ama şüphe duydum nazar gibi heryerim kırılıp dökülüyo özellikle belim de çok agrı var bogazım da kıcıklıyı bazen balgam var burun akıntısı var hiç böyle olmamıştım parol atıyorum arada
Yagmur-um Benimde önce soğuk algınlığı gibi başladı ve öksürük eklendi. En son tat koku gidince pozitif oldugumu düşündüm ve pozitif cikti
Esraema Merhaba14. Haftadayım ben de geçen hafta pozitif olduğumu öğrendim öksürük beni çok etkiledi hatta bugün o kadar çok kasık ağrım oldu ki çok tedirginim umarım bebeğim sağlıklıdır