Sevilayozdemir Mhrbnasel yaaaa biz seninle aynimiyiz.☺️ 4 yaşına girecek kızım var bu ikinci sıfır belirti yaşamıştım kızımda ama bu çok zorlayacak başımı yastiktan kaldırmak istemiyorum. Halsizim midem bulanıyor 🤦🏻♀️
Rengarenkk Mhrbnasel olabilir canm. Doktor alakası yok demişti ama😂 sordum bende tamamen genetik faktörle alakalı ve benim troidm var. Ondan dolayıda çok oluyo dedi
eymeninannesii Mhrbnasel maalesef canım benimde öyle şuan ilk hamileligimde belirtiler hemen geçmişti ama bunda yarın 11 haftalık oluyoruz hala kötüyüm midem bulanıyor ekşime oluyo halsizlik tuhafım yani
Aydogdu2 Mhrbnasel ah ah aynı dertten muzdaribim ilk gebeligimde prenses gibiydim şimdi 9+4 hergun biryerim ağrıyor halsizlik mide bulantısı bel ağrısı kasık agrisi
Sevilayozdemir Mhrbnasel bence güzel olucak ya ☺️ birde kızım sürekli kardeş istiyordu onun açısından seviniyorum ama tabiki zorlanicaz ☺️
Mhrbnasel Sevilayozdemir benim kız da öyle sürekli gelip seviyor kardeşim uyuyor mu diye inşallah doğduğundada aynı hevesi görürüm onda😂😂
HacerZumra Mhrbnasel ah bende çok kötüyüm ilk hamileliğim de sabah kusardım sonrası hep rahat geçerdi bunda böyle degil hep mide bulantısı 2.hamilelik daha zormuş meğer
RumeysaNur34 Mhrbnasel bende öyleydim oğlumda çok rahattım ikinci beni perişan etti çok zor geçiyor derlerdi inanmazdım