Mhrbnasel Hamileliğim çok rahattı hamile olduğumu anlamıyordum bile bir tane kızım var 4 yaşında şimdi 9 haftalık hamileyim ama hep halsizlik mide bulantısı sanki ne yesem dokunuyor ağzımda farklı bir tat kalıyor d vitaminim çok düşük çıktı d vitamini ile folikasit kullanıyorum sadece ilaç olarak ne zaman düzelirim ki çok zor oluyor 🥺
Asel2520 Mhrbnasel aynı bende öyleyim ilk hamileliğim gayet rahattı valla bu sefer beni maf etti ne yalan söyleyeyim
Eceguldemir55 Mhrbnasel ben de senin gibiyimmmm.. 25 haftalık oldum ilkine göre belirtiler aynı ama daha ağır geçiyor Allah yardımcımız olsun 🤲
SevimnurBaaran Mhrbnasel benimde tam tersi canım ilk gebeligimde mide bulantısı kusma çok oldu ama bu sefer hiç yaşamadım rahat geçti çok şükür
Rengarenkk Mhrbnasel aynı ben de böyleyim. Kızım 4 yaşında. Doğurana kadar hamilelikle alakalı sorun yaşamamştm. Şimdi 24 haftalık hamileyim daha bulantı kusma bitmedi. O dediğiniz tad başlarda vardı. O geçti allahtan.
Dilara_Dk1 SevimnurBaaran Benimde oyle olmustu ilkin cinsiyeti ne ikincinin insiyeti bellimi? Benimk ilk kiz bu henuz belli degil
AyseDerinAlya Mhrbnasel ben de öyleyim çok kötüyüm sürekli kusuyorum 6+5 deyiz ilk hamileligimde çalışıyordum hiç hissetmedim ağırlaşana kadar ama bunda çok farklı ne yesem kokuyor ne içsem kokuyor migdem çok kötü 😔
Rengarenkk Mhrbnasel olabilir canm. Doktor alakası yok demişti ama😂 sordum bende tamamen genetik faktörle alakalı ve benim troidm var. Ondan dolayıda çok oluyo dedi
MslAknn Mhrbnasel benımde 3 bucuk yasında kızım var okadar kolay gectıkı hamılelıgı suan oglumu beklıyorum son zamnlarım hep bel agrısı bulantılı zor gecırıyorum
yikikamazonlu Mhrbnasel benim de öyleydi. Cinsiyet ilk çocuktan farklı olunca öyle oluyor dediler büyükler :) nitekim erkek olcağını öğrendik. Sağlıcakla gelsin bebeğiniz.