Gul-pembe Rumeysaasgin Amin canım inşallah 🤲🏻 Dediklerin çok doğru, çok güzel bilgilendirdin valla çok teşekkür ederim❤️ Dediğin gibi doktorumun sezeryan yanlısı olduğunu düşünüyorum ama işte sonlara geldik naparım bilmiyorum, işte Allahtan hayırlısı diye dua ediyorum sadece🤲🏻
Rumeysaasgin Gul-pembe canım eğer durduk yere sezeryan yapacaksa seni bu şekilde yönlendiriyorsa hiç vakit kaybetmeden başka bir doktor bulup onunla doğum yapmanı öneririm hicbirsey için geç değil 🌸
Gul-pembe Rumeysaasgin Evet haklısın canım, haftaya kontrolümde ne diycek artık bakıcam duruma göre hareket edicem 👍🏻
ggkca Gul-pembe amin bazen diyorum 4 kilonun üzerinde normal doğum ile 4 çocuk doğurduysa, normal doğum korkulacak bişey de değil.
Gul-pembe ggkca Evet canım bende öyle düşünüyorum, hem o doğum anının zorluğu günlerce sürmüyorki, her kadının yaşaması gereken yaratılıştan gelen harika bir deneyim , yani olaya böyle bakıp rahatlatmak gerek kendini, hayırlı doğumlarımız olsun canım😘😘
Rumer Gul-pembe Yengem kuzenimi 5 in üzerindeyken normal doğurmuş , kendi boyu da 1.50.55 falan ufak tefek biri Ki hatta diğer çocukları da 4 ün üzerinde normal doğumla 🤷🏻♀️
Beybisininannesi Gul-pembe ne kendini ne de bebeğini riske at bence. Çatın müsait değilse allah korusun omuzu falan takılı kalır daha komplike olur. Bende normal doğum taraftarıyım ama eğer 4 kiloyu geçerse risk almam.
Hatice_32 Gul-pembe sagol canim ama eksik çıkma ihtimali de var doktoruna ayak uydur senin için en iyisini en doğrusunu o söyler sağ salim kucağına alırsın inşallah bebisini
mmihri Bence kilodanda ziyade sizin yapınız çok önemli. Eğer doktorunuza güveniyorsanız ve yapabilirsin derse, yaparsınız. Görüncemin 2 çocuğu var ikisi de 4.200 ün üstünde doğdu. Hemde doğumu 15-20 dk sürdü. Hatta kendisi bence büyük bebek daha kolay doğuyor diyor ama bu kendi bünyesiyle alakalı diye düşünüyorum ben. Doktorunuza güvenin 💐
Gul-pembe mmihri evet haklısın canım 🙏🏻 Doktorumda alanında iyi bir doktor , güvenip gerisini bebeğime bırakmam gerek, sanırım nasıl doğacağını belirleyen hepimizden ziyade bebek oluyor. Sağlıklı doğumlar sanada😘