Kızlarrr 31+2 deyiz Mart ayında doğumumuz olacak Allah’ın izniyle çok şükür bir sıkıntımız yok sadece karnımda ara ara ağrılarım oluyor ve beyaz şeffaf akıntım oluyor bunlarda normalmiş sanırım… şu ana kadar her şeyimizi aldık diyebilirim ufak tefek eksikler var ama daha hastane çantasına dair bir hazırlık yapılmadı kıyafetlerimiz yıkanmayı ütülenmeyi bekliyor🤷♀️ Sizler ne durumdasınız?