Armess_loya momlife_7 adet gecikme varsa beta takibine baktır canım artış takibi ile Lekenme kanama devamlı olması durumda doktorun kontroluyle ilaç igne vs. Verebilir.
Sevilayozdemir Serdareliffff tıbben mümkün değil bu durum hamile kaldıktan sonra üstüne görme denilen şey yerleşme kanaması oda adetle farklı bir kanama. Eğer adet kanaması varsa zaten bebek yoktur çünkü yumurtlama olmadigi için gebelikte adet görülmez
momlife_7 Sevilayozdemir canım adet kanaması değil sadece bir kere geldi sabah yumurta akıyla pembe leke ve bir daha da gelmedi hiç