Umarım istediğiniz gibidir ama bende defalarca adet olduğum halde acaba hamilemiyim diyip her seferinde test yapanlardandım. Ama malesef adet belirtileri ve gebelik belirtileri birbirine çok benziyor, hatta ben gebelikte hiç bi belirtide yaşamadım diyebilirim. Son sefer yine lekelenme gördüm ve hatta adet oldum sanıp kullandığım ilaçları da bıraktım. Lekelenmem 3. Günde kesildi ve üzerine 15 gün geçince hamile olduğumu tesadüfi öğrendim. Bazen salmak ve hayırlı zamanda olur demek daha çok işe yarıyor. Size destek olması için anlatmak istedim. Umarım gönlünüzce olur 💐