Daha stres yazmayı beceremeyip sitres yazan zavallılarda gelip burda aldırcan mı? Günah diye akıl vermeye çalışıyor, yahu sende yok bir de millete akıl vermeye çalışıyorsun. Aldırmakla ne alakası var, aklınız fikriniz negatiflikte, ne hastalıklar var (Allah hepimizin çocuğunu korusun o ayrı)anne karnında tespit edilip tedavi edilebiliyor, cahil cahil konuşup abuk subuk fikirlerinizi gelip de burda beyan etmeyin lütfen, size mi kalmış testi neden yaptırmak istediği. İnsanlar Zaten o test dönemi ister istemez gergin oluyor, size mi kaldı niye yaptıracağı?!?!?! Ben direk gen testi yaptırdım, 5bin TL ama doğruluk payı yüksek ve 2li 3lü 4li vs uğraşmadan sonucumu aldım.