Damyavuz İlk olarak anneliğimi sorgulamak kimseye düşmez, ikinci olarak ikili testin güvenilir bir sonucu olmadığı için yaptırmak istemedim, boşuna stres bana ve bebeğime zarar. Bebeğimi düşündüğüm için böyle bir karar aldım zaten. Dörtlü taramayı, detaylı ultrasonu vs hepsini yaptırdım zaten. İkili taramanın bir kesinliği yok strese girmek isteyen yaptırabilir.