berenaltnts daha çok yeni ama 😊😊 ben bile 21 den önce ilk defa az 22 den sonra da elimle hissettim artık senşn daha erken korkma hele ilk ise çok çok normal korkutma kendini ters bşy olsa sen anlarsın ama iyi isen kanama vs hiiç bşy yoksa aklına kötüyü çağırma bebeğin güçsüzdür 😊 minnaktır o şimdi