berenaltnts Ezgi14 canım ama burdaki hesaplama 19 diyo yoksa 3 ağustosta doktora gittiğimde doktor 16 hafta 4 günlük demişti kafam karıştı şuan kaç haftalığım bilmiyorum hangisine inanacağımı ilk gebeliğim bilgim de yok😔
berenaltnts KaviNim 3 eylülde gidiyim diyorum ama daha erken gitmek istiyorum bu seferde 20 haftalık olsun detaylı ultrasona da giriyim diyorum😔
Sinemira berenaltnts bence detaylı için 28 i filan bekle ben 20 de girdik pişman oldum sağlam Allah’tan ama yüzünü çekşyor ya net olmuyor eltim 28 haftalık girdi bebek doğdu aynı öyle doğdu
GamzeYigit berenaltnts canım 17 haftalığım ve yarın randevum var detaylı ultrason için bakalım doktor ne dicek yapıcak mı bilmiyorum da ama en son kontrole gittiğim de doktorum detaylı ultrasona girme vaktın geldi demişti
Ezgi14 berenaltnts doktorun hesaba gore 18+3 oluyo o zaman su an. Ama sen son adetini dogru bildigine eminsin degil mi?
Sinemira berenaltnts valla ben çok pişman oldum 😂 aynı senin gibi dayanamam dedik benim ektim çok relaxtı dayandı 😂😊 hatta biz 500 tl verdik eşim bu resim 500 tl diye dalga geçiyordu 😂😂😂
berenaltnts GamzeYigit 😔😔 ben çok korkuyorum canım bişey mi oldu diye Allahım korusun 😔 kafayı yiyorum bildiğin kaç haftalık onu da bilmiyorum
GamzeYigit KaviNim katılıyorum canım ben buraya doktorun dediğine göre bilgi giriyorum ki ikisinde tarihleri zamanları aynı olsun diye
GamzeYigit berenaltnts sen doktor ne diyorsa onu dinlemelisin çünkü onların ultrason sisteminde gözüküyor .
Nergiz31 berenaltnts herkesin bünyesi farklı canim sıkıntı etme kendine vakti geldiğinde tekmeler seni güzel anne
Nergiz31 berenaltnts canim telaş yapma ilk gebelikte oluyormus hissedilmeme ben 20 de hissettim doktor hissetmen lazım diyo ama bende tik Yok hissetmiyordum korktum ama 1 hafta sonra hissettim şimdi içerde kıpır kıpır üzülme erken henüz
Ezgi14 berenaltnts canim sen burda yazan tarihi baz al. Ultrasonda cikan kilo boya gore olcumu. Bazen ileri bazen geri olabilir 3 4 gunluk fark var o da cok bisi degil.