zclkkubra ben bilinçli bir sezeryan degılim sancım ve kanamam oldu 8 aylık bıle degıldı bebegim acilen dogum haneye alınıp sezeryan oldum bebegim de ters duruyordu anne karnında normal dogum bebegımı nefessiz bırakıp yaşamına son vermeye neden olabilir dedı doktor bende tam sezeryan olsun dedım ve sezeryan oldum 24 saat belden aşagı tutmyr ayrca bilgin olsun sana bakacak ve bebegıne bakacak bırı şart yanlız bu senın rahat edebılecgın bırı olmalı eşin veya annen gıbı benım bır arkadaşım gelmişti eşim annem yanımda degıldı arkadaşım sildi temizledi gıydrdı utanmştm açıkçası bırde ben dıger sezeryanlara göre uyumam geçer geçmez ayaga kalktım normalde olması gerekn yatmammş sen dinlen eger olursan birde dogum sonrası bel agrısı oldu bende ama daha sonra fıtık oldugunu da ögrendım bır iş yaparken zorlanyrm kayınımın kızını ve kendı kızımı yıkarken duşta belım kopuyor sanyrm yada kızları gıydırırken sezeryan da aslında kişiden kişiye degişyr ve akıntın işte olablr dogum sonrası 40 gun hariç beyaz akıntılar oluyor bende oluyor yanı yıne sana kalmış birşey kendıne iyi bak agır kaldırma yanı normal dogum da için temizleniyr mesela daha saglıklı oluyorsun bilgin olsun dogum sonrası kılo vermen basıt oluyor mesela ayrca sakın kımseye dınleme bebegın dogunca anne sütü vereceksen destekli südyen kullan gögüsün sarkmasn bu bır deneyim bende yanı daha merak ettıgn bırsey varsa sorablrsn bıldıgım kadarını anlatablrm