Ben ✋ 40+3 e kadar bekledim normal olsun diye ama olmadi. Doktorumdan rica ettim beni sezaryene alin diye,esimin de izni bitiyordu kabul etti. Spinal oldum iğneyi hic hissetmedim. Sonda falan hic haberim bile olmadı. Uyuşukluk geçtikçe agrilar tabiki basliyor ama bu agri normal dogumda da var farkli versiyonu:) sıfır agri imkansız yani. Ilk kalkis biraz zor ama ne kadar çok yururseniz o kadar agrilariniz azaliyor. Inanin hic yatmadim,surekli ayaktaydim. Sadece bi kac gun sonra bas agrim oldu siddetli o da benim hatamdi. Bol su tuketmek gerekmis tecrubesizligime geldi. 15 gun sonra 2.sezaryenimi olacm kismetse insallah bu da öyle kolay gecer. 😊