busee94 klişe diyenin çocuğu var mı adını ne koymuş ya da kendi ismi ne ki Utku ismi klişe gelmiş haspam ya sanki fikrini sorduk 🙄
Gerçekten inanılmaz sinir oluyorum böyle şeylere. Dün de eskiden çalıştığım markete gittim çalışan bi abi ismini sordu bende söyledim. Uşağın adını bilmediğiniz şeyler koymayın Kur an a baktınız mı orada ne diyor? Anlamı ne? Kur an da geçiyor mu? Sana ne ya sana ne ayak üstü hatim yapmamızı bekliyorlar. Her isim kuran da geçecek diye bir şey mi var? Ya da kuran da geçti diye anlamı doğru mu koymak doğru mu siz koyarken sorguluyor musunuz ? Kendi düşüncemiz kendimiz koymuşuz 🤦🏼♀️