busee94 bence güzel bir isim, aslında ismin klişe olup olmaması değil benim için anlamı çok önemli. Birde ben hep iki isim taraftarıyım bu isim konularında ☺️ yani insanların ne dediği de çok önemli değil. Kızıma Zeynep Aden ismini vermiştim herkes aaa Aden ne Zeynep güzel ama Aden kötü hepsine dedim bu sizi ilgilendirmezzzz benim kızım istersem başka isim koyarım.