Zeynepp_ ben de 5.haftada gittim aynısı oldu. 6.haftada ayrıntılıya soktular. Boş gebelik dediler kürtaja alacağız diye alelacele konuştular. Razı olmadım bekledim. Benim de kahverengi lekelenmem vardı. Başka doktora gittim özele. Bebek var dedi. Ama yatıp dinlenmen lazım. Sadece WC için kalk yemek falan yapma. Et ürünleri ve ceviz falan ye. Folik asit kullan. İnşallah her şey güzel olur