gozdetrhn Evrim007 evet ilk denememdi o 4 gün gecikmeyle test vermiştim 30 çıkmıştı en son 140 ta düşüş başladı sonra adet gördüm ondan beri ilk deniyorum
Evrim007 gozdetrhn belkide öyle olabilir ama hiç bilmiyorum 🤷♀️ idrar testinde çizgi var betam düşük Allah nasip etsin ikimize de 😇🥰
Deletedmom_7 Ozgeliko olabilir. Ben çizgiyi 8. Günde net gördüm. Beta sürekli arttığı için her gün sabah bir tane yapın test. Gecikme arttıkça o çizgi daha da netleşiyor beta sağlıklı yukseliyorsa🌼
Ozgeliko Deletedmom_7 şuan karantinadayim test alıp yapamıyorum da sadece bekliyorum ☹️ Çarşamba günü biticek,Perşembe kan vericem inşallah
Semali1 gozdetrhn Merhaba hemen erkenden kan vermeyin bence Vücudunuzda oluşumu ve değerlerin yükselmesini bekleyin ki yoksa boşuna beklentiye girmemiş varsa da boşuna kendinizi yıpratmış olmazsınız. Minicik bişey büyüyüp gelişiyo onunda zamana ihtiyacı var
gozdetrhn Semali1 kiminin adet günü gelmeden belli oluyor bu yüzden baktırmak istedim ama negatif sonuç aldım bir hafta daha bekleyeceğim