Ozgeliko Kizlar beklenen adet tarihim dündü,ve geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Adet olmadım 1 gün gecikti erken gebelik testi yaptım ama sadece hayali bir çizgi gördüm,geç döllenme olabilir mi? Geç dollenme kaç gün sonra öğrenmiştiniz hamile olduğunuzu?
Minikprens22 Ozgeliko evet geç döllenme olabilir benim adetim üç gün geciktiginde erken gebelik testi yaptım ve çok silik çıkmış ti inşallah sizinde vardır
Deletedmom_7 Ozgeliko olabilir. Ben çizgiyi 8. Günde net gördüm. Beta sürekli arttığı için her gün sabah bir tane yapın test. Gecikme arttıkça o çizgi daha da netleşiyor beta sağlıklı yukseliyorsa🌼
Semali1 Canım geç döllenme kişiden kişiye ve döllendiği zamana göre değişiyor zaten daha 1 gün geçmiş. Bir kaç gün bekle ondan sonra netleşir yada kandan da takip edebilirsin. Mesela benim 1 gün geçtiğinde yapmıştım çıkmamıştı bende yok nasıl olsa diye köye gittim hopla zıpla falan 6 gün oldu hâlâ gelen giden olmayınca yaptım ki hamileyim belli olmuyo yani 😂❤️
Sultan_4242 Semali1 Benimde 6 günüm geçti ama kan testi verdim 1.20 negatif çıktı ağrılarım da çok stresten mi oluyor bilemedim hiç böyle düzensiz degildi
Ozgeliko Semali1 bende yarın kan tahlili vermeyi düşünüyorum,çıkmazsa ve adet olmazsam haftaya salı tekrar vericem 🙏 bebeğinize sağlıkla kavuşun inşallah 🙏
gozdetrhn Semali1 merhabaa bende bat 16 aralık ilişki tarihim 31 aralık ve beraberindeki günlerdi. adet günümde bugün yarın ama belli olmuyor bazen 35 i buluyor bugün kan verdim 1.20 😞 belirtilerim var ama adet mi olcam ne olacak anlayamıyorum
Sultan_4242 Minikprens22 Minikprens22 erken gelebelik.testi nasıl oluyor normal. testler gibi değil mi o geç döllenmeyimi gosteryo
Ozgeliko Minikprens22 İnsallah vardır,sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 🙏yarın sabahtan bir de kan testi vericem hiç adet belirtim yok çünkü,akıntım var sadece
minikumutlar Sultan_4242 erken gebelik testi yanlış çıkıyo bende dün yaptım silikti gidip kan verdim 0.2 çıktı çok şaşkınım hala adet olmadım süt kesiği akıntım geliyo arada kasık batmam var sırt ağrım var dokununca sol göğsümde ağrı var
Minikprens22 Ozgeliko Evet benimde öyle akıntı var di inşallah vardır illa belirti olacak diye birşey yok canım rabbim büyüktür sağol Allah razı olsun rabbim sanada nasip etsin
Evrim007 gozdetrhn bende sizinle aynı durumdayım beta 1.20 çıktı 1 hafta sonra yaptım 1 çıktı kaset test yaptım öncesinde silik çizgi var anlamadım belirtilerim de var adet günümü bekliyorum mecbur :(
Semali1 gozdetrhn Merhaba hemen erkenden kan vermeyin bence Vücudunuzda oluşumu ve değerlerin yükselmesini bekleyin ki yoksa boşuna beklentiye girmemiş varsa da boşuna kendinizi yıpratmış olmazsınız. Minicik bişey büyüyüp gelişiyo onunda zamana ihtiyacı var
Evrim007 gozdetrhn 24 Aralık günü kanamam geldi çok az yaklaşık 4 gün sürdü o o bittikten sonra 31 gibi belirtileri yaşamaya başladım idrar testi silik çizgi var çok net belli ama beta düşük
gozdetrhn Evrim007 kimyasal gebelikten sonra baktırdım rahim duvarı kalınlığı yumurtalıklar kist miyom hepsine bakıldı doktor normal demişti canım
gozdetrhn Evrim007 evet ilk denememdi o 4 gün gecikmeyle test vermiştim 30 çıkmıştı en son 140 ta düşüş başladı sonra adet gördüm ondan beri ilk deniyorum