AhsenAdaAda kızlar rahim ağzı kısalığı alttan muayene ederek tam sonuç verir her zaman doktorlar bunu söylüyor bu arada onun herhangi bir belirtisi olmuyor detaylı ultrasonda öğreniliyor ve normali 35 üstü olması lazım altı olduğu zaman doktor ilaç tedavisi veriyor ki bebek erken gelmesin bişey olmasın diye o yüzden doktora bunu sorun öğrenin Allah korusun bebek iyi olsa da kısalık sebebiyle erken doğup hayatini kaybetme riski var