Benim 30. Haftada nst de sancılarım çıktı doktor ultrasonla baktığında (zaten 20. Haftadan beri baş geliş olan bebeğimin) baya aşağı indiğini farketti vajinal ultrasonla baktığında 28 mm ölçtü rahim ağzını yatış verdi ciğer geliştirici iğne serum falan 2 gün hastane sonrası evde tedavi haftada 1 iğne her gün Progestan kullandım şu an 33 deyim günlerim dinlenme ile geçiyo inşallah dualarım 37 yi görmek 🙏🏻