Ynme SEDAGNDGU Karşı caddesinde bir giyim mağazası var pijama bebek kıyafeti filan da satıyor. Yanında da a101 var.
Merveeyunuss Ynme evet o kişi benim💐 yeni gördüm bu postu hemen tanıdım sizi hastanede görünce de çok şaşırmıştım tesadüfün böylesi diye hem de aynı mahalledeyiz💐
Ynme Merveeyunuss Seni bulduğuma çok sevindim valla. Bende çok şaşırmıştım hastanede görünce. Yakın da oturuyormuşuz demekki🌺🌺
Ynme Merveeyunuss Çok çok yakınız bende bı alt sokağında oturuyorum ev okulu görüyor. Doğumundan sonra görüşelim inşallah çok isterim☺️
Momcrowns Ynme genelde sezaryen biraz daha fazla oluyor . Yüzde 15 azmış halbuki öğretmen geliri daha az 🤭
Merveeyunuss prensesinannesi7 evet baya yakın oturuyoruz sanırım hepimiz ama hiç yüzyüze denk gelmemişiz forum iyi ki var