Momcrowns Manolya hanıma bir kere gittim ama memnun kaldım ismini duyarak gitmiştim zaten çevremde sürekli gidenler var çok memnunlar. Benim eşim adalet bakanlığına bağlı çalıştığı için bize %30 indirimi var muayenede ve doğumda. Muayene 30 indirimli 160 TL ödedik. Doğuma da 3.200 dedi ama yine indirimli ücret bu