Yusufayazin__annesi [silindi] ilk gebeligimden once kimyasal yasadim arkasindqn adet olmadan ogluma hamile kaldim basima geldi bikere
bv187 Yusufayazin__annesi randevu aldıysan ne güzel işte git bi hormonlarına baksın bebek varsa da emin olursun . Yoksa da durumuna bakar vitamin verir canım bence bi baktır biraz şüpheli durumun . Benim de bi arkadaşım hamileyken adet gördü bildiğin normal
tazebiranne_hg04 Yusufayazin__annesi yerleşme kanaması da olabilir bence bi hastaneye gidip kan verin
minigiminannesi03 Yusufayazin__annesi ben 10 gün geçmeden test yapmıyorum garanti 10 gün bekleyip öyle yapiorum umut etmek tabikide malesef insano yoruyor
gunesligun Yusufayazin__annesi testler pozitif olduğuna göre demk ki kimyasal oldu. Bi daha ki ay inş🤗
Bfduam Yusufayazin__annesi ilkinde geç olmuş, belki bu da geç olacaktır üzülme. 4 yıl dr lara göre sıkıntı neydi de olmamış?
Yusufayazin__annesi Bfduam evliligim ilk 2 yili biz istemedeik 2 seneden sonra istedik olmadi tam 4 yilimda ogluma hamile kaldim cocuklen ameliyat gecirdim apandist patlamasindan sonra yapisiklik olmus icimde ondan hamile kalamiyordum
Anne88 Yusufayazin__annesi kimyasal olması için illa kanama mi olması gerekiyor yoksa degisiyormu kızlar
Bfduam Yusufayazin__annesi geçmiş olsun canım, yapışıklık için ameliyat olsunda öyle mi kaldın? Buda inş biraz gecikerek olur, umutsuz olma.
Bfduam Yusufayazin__annesi tekrar geçmiş olsun canım. Insan korumayınca hemen olacak sanıyor ama her zaman öyle olmuyor işler, benimde 1 yılı geçti korunmayalı, ins yine nasip olur, dua edelim müşterek 🤲