ilhaninannesi D vitamini çok önemli. Ve b12. Ben ikinci aydan itibaren başladım D vitaminine çünkü doktorum değerin çok düşük hamilelikte d vitamini bebek için çok önemli demişti. Hatta iki kutu bitirdim. Kan verdim baktı ve yeniden başlattı hala düşük diye