Buket_dadas Deletedmom_7156 ya kurban olurum ya cok güzel beşigi rabim saglıkla almayı nasip etsin kucahına kuzum
UzayliOzge Deletedmom_7156 Yaaaa güüllllll🥰🥰🥰🥰🥺🥺 çok duygulandım. Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bee😍😍😍😍
Durubebegim Deletedmom_7156 nerde aldın canm benim bebiş doğdu henüz beşiği almadık😁 odam dar olduğu için ölçüsünde bulamıyorum
zynpada Deletedmom_7156 yaaa nevresimlerini serdin mi :) ben sermedim daha toz olur falan diye :) ben de mi sersem ki heves ettim şimdi çok 😍
Deletedmom_7156 zynpada evet herşeyini serdim önce odayı temizledim iyice sonra serdim zaten kış günü olduğu için öyle çok toz olacağını sanmıyorum çünkü camları kışın 15-20 dakika açıyorum tek havalanmasi için
Deletedmom_7156 Durubebegim canim letgodan buldum kullanılmamış hem uyguna geldi hemde hicbir sorunu yok 🤭😅