Arelarven1 iki-bebekannesioluyor aman yaparken acimasnda inşallah sonrasına dikkat edicem artk sağol canm
Beyzan738 Arelarven1 Yok o kadr acmyor bende çok korkmstm bakmadm hemen vurdu çekti zaten .. bir saniyelk bişey rahat ol😘
Fdnlkmn Arelarven1 21 haftalıkken İlk dozu yaptım.yan etkisini çok gördüm.boynuma ve boğazıma etki etti.yutkunamiyordum.doktora gittim bu normal yan etkileri sicak tut ve masaj yap öyle geçer dedi.bugun ikinci dozu oldum 27+2 de.suan bi kol ağrısı var o kadar herkeste farklı etki ediyor
Alyaninannesiiii Ay zaten mesele iğne vurulmak değil ki vurulduktqn sonraki surec. Sanirim bir benim cok uzun surmus agrisi tam 1 hafta oldu hala kolumun ustune yatarken sertlik ve acı var gecmedi
Nurakin077 Arelarven1 21 de yaptırdım canım ama ne ağrı ne acı yaşamadım bu kişiden kişiye değişen bir şey bence ama panik olmana gerek yok basit bir şey 😕 olduğunu düşünüyorum 🤔
Gozanca Arelarven1 acımadı benim 20 haftada yaptırdım ama kolumu 2 gün kaldiramadim 2 hafta dokununca ağrıdı.. sonrasinda asiri grip oldum ve geçmedi ondan mi diye şüpheleniyorum antibiyotik başladılar.