Arelarven1 selinneker geçmiş olsun canm daha çok iğnenin giriş açısı falan olursa kolumu çekiyorum iğne asi fobim var çok korkuyorum bu yüzden teşekkürler cevap için
Arelarven1 Annekuzusu_0 yaa çok korkuyorum bende çok geçmiş olsun aşı yapilirken acıyıp ynarsa direk kolumu çekiyorum bende ondan çok korkuyorm zaten
Arelarven1 Beyzan738 ayykeske girdiğinde hiç acı olmasa yanmasa ozamn kolumu cejiyoru. Dah a kötü oluyor korkum bu geçmiş olsun sizede cevap için teşekkürler
Beyzan738 Arelarven1 Yok o kadr acmyor bende çok korkmstm bakmadm hemen vurdu çekti zaten .. bir saniyelk bişey rahat ol😘
Arelarven1 okuyor inşallah bende hissetmem çok korkuyorm geçmiş olsun sizede cevap için teşekkürler canım
Merve1200 Arelarven1 merhaba canım 19 haftalık ya da 20 haftalıktı herhalde ilk aşıyı oldum ağrı çok az hisetim ama hiç bir iş yapmadım kendimi sıcak tutum duj vs almadım 2 doz da 24 haftalıktı herhalde ondanda hiç sıkıntı yaşamdım çok şükür ama çok dikkat etim hep sıçak tutum yani
Arelarven1 Mrv1007 yaa b3nde öyle deneyin bari teşekkürler geçmiş olsun sizede . Yasa hahaha benzetme güzeldi 😂 teşekkürler cevap için
Barlas_mom Arelarven1 Korkma canım kol ağrın olur en fazla oda 2 gün içinde geçiyor hiç olmamış gibi oluyor ☺️🥰
MeyraRana Arelarven1 sadece bi kaç gün kolum ağrıdı üstüne bile yatamadım oynatamıyordum bazıların da bişi olmuyor ya herkesin vücudu farklı algılıyor.
Arelarven1 MeyraRana ya sonrası çok önemli degl dikkat ederim ama benm için o an iğnenin girişi çok açıyorsa kolumu çekersen daha çok acitoyorum oda bı refleks engel olamıyorum kendime yada yakarsa falan daha kötü benm için sonrası için dikkat ederm anı acılara reflekslyim malsf 😟
Cemre15 Arelarven1 20. Haftada çağırıyorlar vururken birşey hissetmiyorsun ama sonradan ağrı oluyor benim kolum 3 gün çok agrimisti kaldıramiyordum ağrıdan hemşirede zaten ağrı ve atesolursa buz uygulaya bilirsin demişti tabi o ağrı kişiden kişiye değişiyor korkma yani
Arelarven1 Cemre15 Tesekkurler canm önemli olan iğnenin giriş anı ve ilacın yakip yakması sonrası ağrısı için bakacaz cekecez artikda anlık acılar beni kötü etkiliyor teşekkürler canm
Minnosbir_Anne Bende 28. Haftamda oldum ilk dozumu vurulurken bir acı hissetmiyorsunuz sonrasında 1-2 gün ağrınız oluyor ama korkmayin parol kullanabilirsiniz bunun için daha sonrasında agrinizda kalmiyor hiç strese sokmayın kendiniz sağlıcakla kalın🌸
MeyraRana Arelarven1 yok cnm hiç acımadı vurduğunu bile anlamadım ama herkesin elinin ayarı farklı nazik vuranda var öküz gibi vuranda var.
iki-bebekannesioluyor Arelarven1 dün yaptırdım ben 19 hafta dün bişey yoktu bugün ağrı var kolumda kaldırıken falan kolum acıyor
Arelarven1 iki-bebekannesioluyor aman yaparken acimasnda inşallah sonrasına dikkat edicem artk sağol canm