E yuh yani gerçekten.Bu dürüstlük değil bu patavatsızlık bu karşıdakinin psikolojisini düşünmemek. Verdiğiniz bilgilerde sadece yüksek tansiyonum var demissiniz yani ben de dahil zaten çoğu insanda bu problem var.O zaman hepimiz masada mı kalacağız? Ne münasebet.Tansiyon ilaçları,spor,diyet,tuzsuz yemekler,gunluk 2 3 kez tansiyon takibi,aciller vs niye var o zaman? Ben inaniyorum ki tip gelismis bir bilim dalı🙋♀️ bir doktorun yorumuyla hareket etmeyin.Caninizi sıkmayın bu birincisi,ikincisi de lütfen kalben rahat edeceğiniz bir doktorla görüşün onunla hareket edin. Allah yavrulariniza bağışlasin,sağlıkla kucağınıza almayı,uzun bir ömür sürmeyi nasip etsin.Streslendikçe tansiyon daha fazla yükseliyor lütfen sakince durun hiiiç aklınıza getirmeyin bile🙏🥰