1122334455 inşallah öyle bişey yoktur istersen bide perinatolojiye muayene ol hemde dahiliye değil endokrinolojiye gitmem daha iyi olur benim de fırlamıştı bi ara ama endokrin doktorum dozunu yükseltti ilacın ondada bi sorun kalmadı şimdi hatta demişti doktorum tiroidi olmayan hastalarda bile gebelikte bazen yaa çok yavaşlar yada hızlanır demişti inşallah senin içinde yavrumuz içinde hayırlı güzel sonuçlar olur🤗