Tiroid hastasıyım öncesinde de ilaç kullanıyordum sonra aksattım ilaçlarımı. Hamile kaldığımı öğrendiğimde 6 haftalıktım ve tsh değerim 8,07 çıkmıştı. Endokrin ya da dahiliye doktoruna yönlendirdi kadın doğum doktoru. İlk haftalarda bebeğin tutunmasına engel oluyor diye söylendi. Sonradan gittiğim kendi kadın doğum doktoruma ben sordum internette gördüm bebekte zeka geriliği vs olma durumu oluyormuş diye. Kontrol altında tutulduktan sonra kafana takma dedi. 15-30 günde bir dahiliye kontrolüne gidiyorum ona göre ilaçlarımı ayarlıyor doktor. Dert etmeyin kesinlikle.