Bende hamileyim ve enfeksiyonda sirkeli su kullanıyorum. Kesinlikle çok rahatlatıcı. İçine sıkılır mi bilmiyorum ama suyla seyrelip kullanırsanız zaten hemen faydasını görürsünüz. Doktorunuz size doğal bir tedavi önermiş. Ama kesinlikle sirke doğal olmalı bu markettekilere hiç güvenmeyin.