Olmuyor-12 onu bilmemde bende sigil vardi hamileyken vajina girisinde . Her gun elma sirkesiyle direkt sil orayi ddi. Tabi o sirada benim gecmeyen mantar kasintimda vardi. Sigil iki haftada sirke sayesinde yok oldu, sirkeyi silerken elma sirkesi vajinadan biraz iceride hep kaciyodu, o sayede mantarimda gecti. Resmen kronik mantarim vardi ve hala o gunden beri bi kere bile olmadim . Hem sigil gecti hem mantar. Yani sulandirmadan sirek uygula bence . Biraz yaniyo ama dayanilmayacak gibi degil. Sirkenin gucune o gunden beri cok inaniyorum