Seda5885 bence bir danış ölçüm yapsınlar,ben gebelik öncesi ayniydim ilaca başladım sabah akşam kullanıyordum iştahımı tatlı istegimi bitiriyordu kilo da verdim o ara.Gebeligi öğrenince doktor bıraktırdı ilacı yalvardım zaten kiloluyum dedim,o da iradeli olacaksın 3 ay sonra şeker ölçümü yapıp öğle baslatcam dedi,gece yemeğini çok sevdiğimden yatmadan önce tarçınlı süt sarı leblebi falan yiyordum,sonra dayanamayıp sipariş vermeye başladım neredeyse dua etcem grip oldum 2 aydır iştah yok hastalık ağır geçti inş bundan sonrada sütle yoğurtla kandiririm kendimi