beren1901 Ceylan01-13 normalde mart başı doğum ama sezeryan olcak o yüzden şubat sonu bekliyoruz bebişimizi 🥰
Buglem21 Ceylan01-13 bizde 34 hafta 4 günlük olduk adet tarihine göre 28 Şubat ama ultrasona göre 18 Şubat bakalım ne zaman gelecek prensesim