baharugrr
Aksam 7 karnım ta gibi kesilmişti yalancı sancıdır dedım neyse gece 3 kadar gecmedi ne sağa sola yatabiliyorum baktım gecmıyor acile gidim içim rahat olsn dedım ki iyi ki gitmişim 1cmm acılma ve sancım iğne ciğer geliştirici serum derken cıktım ilac ve yatıs verdı