Cemre61 Kızlar merhabalar 2020 Eylül ayında 5haftalikken düşük yaptim ve bu zamana kadar deniyoruz hamile kalamadım bir türlü siz ne kadar süre sonra gebe kaldınız.. lütfen deneyimli arkadaşlar bana yazın .. 🙏
seon90 Cemre61 canm kirtajlı düşükmü yoksa kanamaşı düşükmü yaptın? Yani şöyle anlatim sana arkadaşım 10 haftalık olması gerekirken bebeğini 8 haftalık kalp atışı durmuştu kirtaj olmuştu.6 ay boyunca denediler doktoru üç ay sonra denemeye başlayın demişti ama 6 ay boyunca olmadı.en sonunda doktora gittiler tekrardN.doktoru cinsel ilişkinizi çocuk odaklı yaşamayın gerekirse alkol kullanıyorsanız alkol içip o anın keyfini çıkarmanız lazım çocuk konusunu kafanızdan atmanız lazjm demişti.ve öyle yaptılar 7. Ayd hamile kaldı.ve şuan 3 yaşında oğlu var.bu gerçekten çnemli çocuk odaklı ilişkiye girmeyin kadındaki salgılanan zevk ve mutluluk hormonu çok önemli
esredn Cemre61 kürtaj olduktan sonra adet olmayı bekledim. Son adetim oldu o ay denedim tekrar hamile kaldım.
Konska Düşükten sonraki ilk ay hiç denemedik biraz beklemek istedik. Denemeye başladıktan sonraki 3. ay tekrar hamile olduğumu öğrendim.
Cemre61 seon90 kanamalı düşük oldu canım kürtaj olmadım iğneyle filan durdurmaya çaliştilar ama olmadı malesef benimde 2.çocuğum onda hiç böyle sorunlar yaşamadım bu ayda denedik kimyasal gebelik oluştu neden yaa 🤨
Esrasena 4-5 haftalık düşük yaptım,üstüne hastalanmadan gebe kaldım bende.Nasip diyelim,Allah ne derse o olur
Cemre61 Esrasena banada doktor bir süre bekleyin demişti vücut kendisini toparlasın bekledik baya bi süre şimdi deniyoruz bu ay da olması 🥲
OzlemYu07 Ayse_88 ben de 8 haftalık ken kürtaj oldum canım kalp atısı yoktu şimdi tekrar hamile kaldım keseyi gördük ama kalp atısı için haftaya çağırdı cok korkuyorum aynı şey olacak diye dua edin lütfen 😔🙏
seon90 Cemre61 canm ben oğluma hamile kalmadan iki ay önce kimyasal yaşamıştım sonra oğluma hamile kaldım oğlum doğdu falan sonra bi daha kimyasal gebelik yaşadım üç ay sonrada kızım hamile kaldım şuan 26 haftalık hamileyim.yani hemen denemeye başlayabilirsin vicudun pis kanı atıyor daha kolay hamile kalırsın
Watashiva3454 Cemre61 ben boş gebelik geçirmiştim kendim düşük yapmıştım 6. Haftasında. Doktorum nezaman istersen deneyebilirsin demişti. Üzerine hemen hamile kaldım. Yani adet görmeden . Suan 30 haftalığız çok şükür. İnşallah zamanında olur canım . Hayırlısı ile .
Matmazeldecourton 2 ay bekleseniz iyi olur gibi bir öneri falan alan oldu mu rahmin kendini temizlemesi içinmiş sanırım bu süre beklenmezse herhangi bir olumsuz yanı var mı bilgisi olan varsa eğer ?
FatmaVurucu Matmazeldecourton canım banada aynısını söylemişti doktor ama şans eseri bir ayın sonunda yine hamile kaldım şuan 10+5 haftalığız çok küçük olduğu için bi sıkıntı olsa da anlayamayız dedi doktorum Allahın izniyle bişey olmaz herhalde diye umuyorum ❤️
boymomyz Matmazeldecourton canım okuduğum kadarıyla çoğunluk 1 ay beklemiş sorun yaşamamış benimde 32 gün oldu reglimi oldum hayırlısı bakalım 🤲🏻 Rabbim ne yazdıysa onu yaşıycaz . Zaten rahim hazır değilse gebelik oluşumunu engelliyormuş .
Zeyno15 Matmazeldecourton bana doktor 3 kere adet görünce tekrar dene dedi sonra ordaki hemsire aslinda 6 ay sonra tavsiye ediyoruz rahmin faln tam kendine gelsin diye dedi. Annem falnda kürtajdan sonra hemen hamile kalindigini söylemisti. Ben 3 adetten sonra hamile kaldim bu hamileligimde de düsük riski vardi progestan kullandim
FatmaVurucu Cemre61 ben 2021 eylül 19 da düşük yaptım 2021 ekim 29 da gesaplamslara göre hamile kaldım canım sana şunu söylemek istiyorum ben ilkinde aşırı istiyodum olsun diye yapmadığım şey kalmadı sonra düştü ama ikincisinde hayırlısıysa olur diyodum çok nadir olması için gerekeni yapıyodum ve hatta beklemiyodum olmaz ya sanmıyorum diyodum ama şans ve nasip işte inşallah rabbim isteyen herkesin kucağına sağlıklı bir evlat verir ❤️