Tugba078 ben bebek hemşiresiyim. Bebeği doğduğunun ertesi gün yıkıyoruz hastanede. Hekimlerimizfe her gün banyo öneriyor bebek için. Göbek bağıyla ilgili dikkat edilmesi gereken sadece bekleyen, durağan suyun içinde kalmayacak.. yani yıkanırken tek kolunuzun üzerinde yada yıkama filesi kullanarak yıkamanız faydalı olacaktır.. 🤗