Tugba078 Bebek hastaneden eve getirilince yıkanması sizce doğrumu. Üzerindeki verniks kalıntısının onlar için çok faydalı birşey olduğunu okumuştum. Göbek bağı düşene kadar yıkamamak sizce en doğru olan mı ç?havalar çok sıcak ya kararsız kaldım yanlış birşeyde yapmak istemiyorum
Kubranurbulur Tugba078 canım ben 5 yaşındaydım minik kardeşim olduğunda ona hem anne gibi oldum hem abla 5 yaşında her şeyine koşardım annemle yıkardık hatta çok net hatırlıyorum annem göbek bağı düşünce yıkamıştı enfeksiyon kapabilirmiş bebiş göbek bağı düşmeden bide dediğin gibi üstündeki verniks onun için faydalıymış
mucizemizibekliyoruzz Tugba078 bence göbek bağı düşene kadar bebek yıkanmaz. Ama göbek hariç diğer bölgeleri ıslak bezle silebilirsiniz.
inci_f Tugba078 verniks elbetteki cok onemli, bebegin koruma kalkanidir o 🙏 benim de bebegim 12 gunluk oldu,9 gunlukken gobegi dustu ve yikadik... doktorumuz da bu sekilde uygun gordu... hava ne kadar sicak olursa olsun, yikamayin bence ✌️
Tugba078 Kubranurbulur havalarda endişe ettim biz bile nasıl terliyoruz yazık eziyet olmasın kuzuma diye nasıl yapsam bilemedim😌
Gulsunoyku Ben kızımı 10 gün yıkamadım silmiştim sadece göbek bağı sıkıntılı oldu 3 kere yaktirdim cerraha götürüp sonra öğrendim ki bebeği yıkayıp kurularsan göbek bağını daha çabuk iyilesirmis şuan hamileyim bebeğim doğunca kim ne derse dersin eve gelir gelmez yikarim
Tugba078 Gulsunoyku aslında göbek bağı düşmeden nemli kaldığı için düşmesi daha zor oluyor diyorlar. sizin neden öyle oldu acaba😞
Kubranurbulur Tugba078 valla canım inan bilmiyorum ki ya herkes farklı bir şey der inan doktoruna sordun mu peki ne dedi 🙈
FerideBulut Tugba078 Tugba078 bebeğim 21 günlük hergün yıkadım ilk iki gün hariç göbeği 5 günde düştü, kırklı bebek hergün yıkanmalı bence özellikle de bu sıcaklarda kendiniz 1 hafta yıkabmadığınızı düşünün
Nudi Bende oğlumda doktor yıkama dedi yıkatmadım sildik falan ona ragmen enfeksiyon oldu göbek fıtığı oldu şimdi eve gelince yıkıycam doktor yıkama desede
Tugba078 Nudi insan ne yapacağını şaşırıyor. Bilinçsiz olmakta cabası. Doktorumuza güveniyoruz ama aksi şeylerde olabiliyor can sıkıcı
Kubranurbulur Tugba078 ama bence dediğim gibi yap bak bana güvenebilmen için bir sebep söylüyorum 😊sağlık mezunuyum kendime gelince hemen pinpiriklenirim ama başkasının sıkıntısına hemen çözüm bulurum derler ya terzi kendi söküğünü diikemez o misal işte bence yıkama azcık daha bi şey olmaz 🙈 bol bol emzir karnı doydukça göbek bağıda o kdr çabuk düşer o kdr erken yıkarsın
Gozdealpu Doktorumuz 4. Gün muayene için gelin o zamana kadar yıkamayın dedi. Muayenede göbeği kapatıp yıkayabilirsiniz dedi. Ertesi gün benim elim o plastik şeye değdi topuk kanı alınırken yarısı koptu akşam da kalan yarısı koptu. 2 gün daha bekledim tam kurusun diye öyle yıkadım.