36+6 şu an gece 37+0 oluyoruz we kasığıma ara ara sancı giriyor adet sancısı gibi sırtımada wuruyor duruyor gene oluyor ara ara bide bebek bi ayrı oynuyor bugün aşağıda demişti doktorum hep bana yani kasığımda hissediyorum resmen şu an 24 Ocak falan Sezeryan olacaktık ilk bebek tecrübesizim acaba geliyor mu kuzum erken değil mi ama daha yaa nasıl anlarım🤦🏻♀️🙄