Lütfen önceliğiniz bebeğiniz olsun, gerekirse bağırın çağırın kötü olun ama pasif kalmayın. İhtiyacı olan tek şey sizsiniz. Tabii biberon vermek isteyecekler, sana ihtiyaçları kalmayacak çünkü. Bebek sadece onlarda duracak onlar bakacak onlar yedirecek. Ay üzgünüm ama ailecek çok hastalıklılar bence. Annelik tamamen içgüdüsel geliyor bebeğiniz ve siz bir yol çiziyorsunuz kendinize. Ağlayacak gülecek ama öğreneceksiniz. Size tavsiyem biberonu kesin, şırıngayla vermeyi deneyin o sırada da parmağınızı ağzına koyun mi memeyi emdiğini sansın. Sonra yılmadan deneyin, ikiniz de çıplak durun ten tene temas yapın bırakın size dokunsun kokunuzu alsın 3-5-10 illa ki yolunu bulur minnak 🌸 birlikte duş almanın da çok büyük faydası var. Ama bütün bunlar için çok sakin olmanız gerekiyor, kendinizi asla yetersiz hissetmeyin ki bebeğiniz de hissettiklerinizi hissetmesin. Biri almaya kalktığında onun şu an annesine ihtiyacı var diyip götürün çocuğu. Eşiniz çok zırlarsa anana mı doğurdum bu çocuğu bırak da bebeğimle vakit geçireyim deyin. Dediğim gibi çok hastalıklı düşünceler çok kinlendim Allah yardımcınız olsun.