Anneler merhaba. Ben 5 günlük anneyim. İlk çocuğum. Biraz bakımda zorluk çekiyorum. Yenidoğan bebeğe nasıl bakılır ? Nelere dikkat etmem gerekiyor bana fikir verir misiniz 🙏🏻 Çok zorluk çekiyorum. Sezaryen oldum yeni yeni düzeldim. Kaynanam bakıyor çok sorun yaşıyorum eşimde kaynanama annesi annesi diyip duruyor psikolojim bozuldu artık yrdımcı olanım da yok 🙏🏻 Meme reddi var. Sağıp biberonla yediriyorum. Memeye nasıl alıştırırım . Neler yapayım nasıl yapayım yardımcı olur musunuz? 😞