morsumbul banada aile hekimi ve kadın dogumcu cok ısrar etti bebek kilo kayiplsri gelisim geriliği oluyor yüzde yüz yakalanmicam kim diyebilir filan diye ilk dozu yaptırdım 2 hafta sonra detayliya girdim bir sorun yoktu ikinci dozdan sonra da muayene ye gittim kilosu boyu normaldi