Melekk-911 Canmyavrumm yarın bende yaptriacam inşallah. Hamile olunca da hiç yaptırmak gelmiyor icimden
Clk56 Canmyavrumm bende ilk defa oyle duydum ama bende 22. Haftada ikinci dozu oldum asi yerim çok şişti bu sefer disardan belliydi sanki iki tane arı sokmus kocaman sisti
Twinkle Alin sismesi alerjikdir canim allah korusun bogaza vs inmeden git baksinlar bi bende guneste cok kaldimda siser alnim burnum igne yaparlardi alerji icin
Clk56 morsumbul ever onuda oldum 2 hafta ara ile biontech tetenoz tüm dozları tamamladım tetenoz da hiç sorun yoktu biontech 1 doz kol ağrısı yaptı 1 gun 2 de şişlik kızarıklık oldu
Ayselosman Canmyavrumm tetenozla biontec asinin aradi en az 26 gunmus bende olmadim bana kimse dememisti 23. Haftamdayim ve daha ilk terenozu olmadim
Arzuburak Benimde kolum iki gündür çok ağrıyor bu üçüncü dozum iki doz sinovac olmuştum üçüncü biontec oldum ama halsizlik var yorgunluk birde kolum çok ağrıyor yani önümüzdeki ay olmam lazım ama korktum doğumdan sonra olayım bari
morsumbul Clk56 bende 21 haftamdayım tetenoz ve biontech 2. Doz olmam lazım ama nasıl sıralama yapmalıyım arası nasıl olmalı bilemedim
Clk56 morsumbul galiba tetenoz 29 a kadar yapılıyor bi sağlık ocağına sorun 2.doz ben 25+3 de gittim tetenoza ordaki stajyer de ebeye sordu yapılıyor mu böyle 24 degil mi dedi o da 2 hafta olması lazim ondan 29 a kadar oluyor filan dedi anladığım ama sizde bir sorun garanti olsun
Melekk-911 morsumbul sağlık ocağındaki ebeye sorabilirsin. Ben 17 haftada tetanoz aşısı oldum .o hafta baktım covidde zamanı gelmiş onu 3haftasonra gel öyle yapalım dedi ebe. Kaç gündür gitmem gerekiyor hamile olunca yaptırasim da yok .ama yarın gidecem galiba.
Clk56 morsumbul ben sağlık ocağındaki ebeyle konuştum bunu dozlarda orda yapıldığı için mesela kendi doktorum 12 den sora biontech ol dedi bana ebe bekleyelim 16 i dedi için daha rahat olur filan dedi oyle beklemiştik 18 de ilk dozu olmuştum bende