Seymamam29 merhaba çok geçmin olsun. Benim de aynı sorunum var ve bu sebeple erken doğum olacağı kesinleşti :( günde 1 tane kullanıyordum doktorumun isteği üzerine 3 taneye çıkarttık ve doktorum düşse bile dengede tuttuğu için bırakmamı istemiyor. Ve gerçekten çok faydasını görmeye başladım. 14-9 13-9 lardaydı hep şimdi 11-7 12.7 civarı gidiyor. Umarım en yakın zamanda sizin de düzene girer 🙏🏼