burcusami Benimde tansiyonum çıkıyor doktor kontrollerinde stresden, doktoruma sordum korkuyorum tansiyon hastası miyim diye dedim, tansiyon olursa bebek gelisemiyomus sizde var mi böyle sıkıntılar?
Seymamam29 burcusami bana doktor eyer yükselmeye devam ederse bebek büyümez dedi pazartesi kontrole gidicem bakalım ne diyecek sizde dikkat edin
burcusami Seymamam29 benim hamileliğimi öğrendiğimden beri yüksek çıkıyor tansiyonum cok şükür gelisiminde bi sıkıntı yok, doktorum stresten çıkıyor diyor
Gizgizgiz Seymamam29 bebeğin kalbi bile etkilenebilir bence doktorunuz ihmal etmesin kardiyolojiye sevk etsin sizi
Hilal-95 Seymamam29 evet canm sarımsak dengeler annemın tansıyon rahatsızlığı var ordan bılıyorum ama doktorunu bilgilendir idrar testi yaptır protein felan cıkmasın dikkat ederisn bşy olmaz bnm gözümün önunde karıncalar ucusuyodu son dönemde tansıyondanmıs onada dıkkat et
Minikkuzular Seymamam29 nasıl sonlandı canım 36 da doğum mi yaptın benim konsum 16 18 girdi tansiyon da yaşı da 43 masallaj 35 haftaya geldi geliyor 1 hafta yatıyor tansiyon dengeleyip gönderiyorlar
Seymamam29 Minikkuzular sezeyana aldılar oğlum iyiydi şimdi kızımda sağlıkla doğsa başka bişey istemiyorum 30 haftadayım 8 haftam kaldı
Minikkuzular Seymamam29 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ben de şeker var bir ölü doğum oldu ikinci erken doğum çok şükür şuan 19 aylık ve şuan 31+5 günlük oldum inşallah sağlıkla kucağıma alirim
Sevgi979 Seymamam29 benimde genelde 14e 9 falan cikiyodu bu sınır dedi doktorum takip ettik eger 2 kere daha ayni deger veya fazlasi gelirse hemen gel dedi bi hafta takip ettik. Sarimsak dengeliyormus sarimsak yedim tuzu kesebildigim kadar kestim zeytin tuzlu mesela onu bile yemedim suan degerlerim toparladi cok sukur. Umarim seninde duzelir korkutma sakinlik cok onemliymis tansiyonda
Ley-24 Seymamam29 lütfen aksatmayin en yakın tam teşekküllü bir hastaneye gidin. Aynı problemi yaşadım ağır preeklemsi geçirdim erken doğum yaptım. Boyle şeyler beklemeye gelmiyor
Eylulannesi80 Ley-24 süreç nasıl geçti acaba bende preeklamsi geçiriyorum protein artıyor ama tansiyonda sınır da 13 8 felan oluyor en fazla
Meltemkrkmz Seymamam29 canım bende 2. Gebelıgımj erken dogum yaptım zor surec atlattım. Cok sukur oglum ıyi. Sımdı 3 ye hamıleyım Alfamet yansıtın hapı ve Ecopirin kullanıyorum. Doktoruna muhakkak soyle. Ilac baslatacaktır muhtemelen. Hıc korkma ılactan. Aksıne ıcmezsen sıkıntı. Aklına takılan bısey olursa sor cnm.
Ceymir Seymamam29 bende sizin gibiyim ilk kızım 33haftalik doğurdum tansiyon yüzünden. Şuan 22haftalik oldum çok şükür ama günde 3tame alfamet içiyorum ve sıfır tuz o halde bazen küçük 9 oluyor. Kızımda 18 12olunca tansiyonum aldilar artık. İnşallah bu çocugumu zamanında sağlikli olur. Allah kimsenin emeğini boşa çıkarmasın inşallah bizimkülerinde
Melikenlbt Seymamam29 idrarınız protein kaçağı çıktı mı şimdi bende hafif preeklampsi dediler başlangıcıymıs evde tansiyon takibi dediler
Sumeyye67 Melikenlbt benmde 24 saatlik idrarda 280 çıktı tansiyon da var günde bir alfamet ilaç kullanıyorum 14/9 olursa gel dedi bana da evde genelde 12/8 13/9 seyrediyor tansiyon 38.haftaya gelince sezeryan olabilirim